środa, 12 września 2012

ehehe, nudne powitanie

No siemka, założyłam sobie Bloga z wiadomych przyczyn.. nudzi mi się (: To jest już mój chyba 3 blog i wiem, że nikt nie będzie tego czytał, bo ludzie mają własne życie, po co czytać w takim razie o moim nudnym ( nie, nie napisałam, że nudnym tak sobie, ... ono jest na prawdę nudne, dlatego mam też tego bloga, co nie ) życiu. Dlatego postaram się dodawać tutaj cooś więcej niż tylko głupie posty o niczym :D Jeżeli obchodzi kogoś co mam przez to na myśli to mówię... Zastanawiałam się nad tym, czy by nie robic ubrań typu DIY (Did It Yourself ). Bardzo lubię plastykę i mam też do tego jakiś tam talent. Nie jakiś nadzwyczaj wybitny, ale jakiś tak ( 6 na konieć z plastyki ,  O TAK ! ).

Kończę, dłużej nie przynudzam początkiem :p Możliwe, że jeszcze dzisiaj z powodów nudy coś dodam (:

 BYE BYE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz