piątek, 14 września 2012

Piętecek

No wiecie, strasznie sie na was zawiodłam. ostatnio były te moje 4 wyświetlenia, a teraz kurwa co ?:< ani jednego ?:< Może jak bede robić tą dzież DIY to ktooś będzie wchodził ... heh, po co ja pisze, skro nikt nie czyta? No dobra, i tak nie mam co robić ((:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Metoda_gumowej_kaczuszki  < --------- hahahahahhaa GENIALNE

A tak wgl to MAMY PIATEK, CO NIE ?!!!

zastanawiam się czy nie pójść dzisiaj na basen. Ogolnie jestem gruba, 170 cm i 62 kg. Ale od czasu jak chodze do szkoly, jem mniej, ćwicze pożądnie na wf i chodze na basen, zaczelam wazyc 60 ... Jak dla mnie zawsze coś .. eh pamietam jak kiedys wazylam 6 kg mniej przy tym samym wzroscie .. przez wakacje mi sie tak przytyloo :< Wiec dzisiaj pojde wieczorkiem pocwiczyc na basenie ((:

Dobra

PAPAPAPAPPA DEBILE :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz