środa, 12 września 2012

Poddałam się z tym niemieckim :D ej, hahaha, ciekawe ile jeszcze dzisiaj zamieszczę postów, pisze jakby ktoś to miał czytać, wahaha (;
Zamiast niemca, mam zamiar oglądać Naruto Shippuuden (: Nie dawno skoończyłam pierwszą serię, do której mam sentyment, bo oglądałam je jak byłam mała w telewizji z bratem, ah te stare czasy..Na dodatek strasznie podobają mi się piosenki, które dają odczuć powagę sytuacji itp. (: Zwłaszcza te
https://www.youtube.com/watch?v=zt9XrmQ9Fls&feature=autoplay&list=PLEDEB227DB2D66E71&playnext=1 
Piękne .. :< Jestem poruszona. Pewnie jak skończę oglądać (mam zamiar obejrzeć jakieś 3 odcinki, chyba, że będzie się działo coś mega ciekawego, a tego sie spodziewam, to obejrzę około 6 :p) to jeszcze cooś tutaj napiszę z nudków (:

BAJAJAJAJA (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz