czwartek, 13 września 2012

OM((:

Właśnie wróciłam do domu i wpierdalam kanapke z masłem, JEEEJ (: Musiałam zostać na konsultacjach z matmy, ale spoko, przynajmniej wszystko zrozumiała i jutro na kartkówce, będzie przynajmniej 4 ! ^.^
No i ta kartkówka z niemca ... wydaje mi sie, że góra 3 będzie, życie.

A co do robienia obrań DIY To ponieważ nie mam zbytni żadnych koszulek, które mogła bym przerabiać, będę musiała je kupować ... więc dzisiaj wracając w deszczy ze szkoly (zjebana ta pogoda :< ) znalazłam sklep z blukzami po 10 zł, taki wiecie .. tani, przydrożny sklepik. Możliwe, że w poniedziałek zacznę sie za to powoli brać, albo chcoiaż spróbuję (;

A teraz do NARUTO SHIPPUUDEN !! Przewidujo dogonienie 281 odcinka za jakieś 4 tygodnie ... (:



 BYE BYE ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz